منتظر ظهور

السلام علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)

منتظر ظهور

السلام علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)

منتظر ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم
رفت پشت در تا ببیند چه میخواهند.
ناگهان لگد محکمی به در خورد.خدای من مادر پشت در بود.
سوزش عجیبی در سینه اش احساس کرد.
مسمار در و ...
فضه صدای بانو را شنید که میگفت یا فضة خذینی.
اما قبل از اینکه فضه را صدا کند پسرش مهدی را صدا کرده بود.
ما هم مثل مادرمان سالهاست که مولا را صدا میزنیم.
اما هنوزم بعد از این همه سال جوابی نشنیده ایم.
اگر تمام عمر سر به سجده بگذارم و خدا را فقط به نعمت اینکه از فرزندان حضرت زهرا(سلام الله علیها) هستم شکر کنم باز هم کم است.
هر کسی که هستی اگر عضق مولا را به سینه داری به تعدادی که دوست داری برای سلامتی و فرج مولا صلوات بفرست.
یاعلی
پ.ن:ما مطیع امر ولایت هستیم پس اینجا به هیچ عنوان به اعتقادات دیگر مذاهب توهین نمیشه و فقط بحث علمی میکنیم.

مادر

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

قصه مادر شد قصه ما و در.

ما و در و دیوار


ما و کوچه 


ما و ...


این روزها دلم سخت تنگ شده برای فاطمیه.


برای روضه ها و گریه ها.


آخر میدانم که موالی غریبم روضه های فاطمیه مهمان هیئتمان است.


خودشان فرمودند هر جا روضه مادرم بود من هم آنجا هستم.


میخواهم کنار آقا بنشینم و برای غربت و تنهایی مادر گریه کنم.


مادری که یک پر چادر خاکیش برای شفاعت تمام ما کافیست.


و لعن الله علی قوم الظالمین.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۹
عبدالزهرا(س)

نظرات  (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم

ما  و  در...

این روز ها دلم سخت تنگ شده..

دارد دل و دین میبرد از شهر شمیمی... افتاده نخ چادر او دست نسیمی..

عالی نوشتید..

چقدر دلم تنگ شده برای لحظه هایی ک بدجور احساس غربت فاطمیه وجودمونو میگرفت..  چقدر تنگ شده دلم برای سحر هایی ک دق میکردیم تا صبح شه..  چقدر دلم تنگ شده برای ...

بگذریم ،

خیلی حال و هوای قشنگی داشت نوشتتون..

خداوند برکت بدهد ب قلمتان... 
قلمتان مستدام...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

دلم به وسعت آسمان ها غم دار است از نبود مادر

کاش قلمی بود.

بشکند قلمی که نتواند دردی از مولا درمان کند


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">