منتظر ظهور

السلام علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)

منتظر ظهور

السلام علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)

منتظر ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم
رفت پشت در تا ببیند چه میخواهند.
ناگهان لگد محکمی به در خورد.خدای من مادر پشت در بود.
سوزش عجیبی در سینه اش احساس کرد.
مسمار در و ...
فضه صدای بانو را شنید که میگفت یا فضة خذینی.
اما قبل از اینکه فضه را صدا کند پسرش مهدی را صدا کرده بود.
ما هم مثل مادرمان سالهاست که مولا را صدا میزنیم.
اما هنوزم بعد از این همه سال جوابی نشنیده ایم.
اگر تمام عمر سر به سجده بگذارم و خدا را فقط به نعمت اینکه از فرزندان حضرت زهرا(سلام الله علیها) هستم شکر کنم باز هم کم است.
هر کسی که هستی اگر عضق مولا را به سینه داری به تعدادی که دوست داری برای سلامتی و فرج مولا صلوات بفرست.
یاعلی
پ.ن:ما مطیع امر ولایت هستیم پس اینجا به هیچ عنوان به اعتقادات دیگر مذاهب توهین نمیشه و فقط بحث علمی میکنیم.

سلام به بهترین مادر عالم

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام مادر جان.


نه تنها سلام من که سلام خدا و تمام خوبان عالم بر شما.


سلام به شما که بهترین مادر عالم هستید.


هر وقت که میخواهم کاری کنم بعد از نام خدا از شما مدد میخواهم.


مادر جان مدد کنید که بتوانم غمی از دل مولای غریبم و شیره جان شما بردارم.


مادر جان دعا کنید که مولای غریبم زودتر بیاید.


نه به خاطر من به خاطر قلب نازنینش که این روزها سخت گرفته.


خدا را شکر که می توانم شما را مادر بخوانم.


یاعلی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
عبدالزهرا(س)

نظرات  (۴)

سلام
آپ جدیدمون 
زندگی به سبک اسلامی یا آخرالزمان...؟
لینک
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
زیبا بود.
اجرتون با مادر سادات
یاعلی
دادم لباس نوکریم را رفو کنند
باشد محرم دگری پاره اش کنم
لبیک یا قتیل الله یا حسین...
ا سلام
دعوتید به 

*زنان هم جنگیدند... *

http://zareh.blog.ir/post/113

یا علی.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
چشم حتما خدمت میرسم
یاعلی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلــام مادر...

سلام مادر خوبم...

دلتنگ کربلات.. دم ه غروبم....

سلام مادر

دلم هواتو کرده

میخواد بیاد دور سرت بگرده..

نه.. نه...

میخواد بیاد..

حرم! بگرده...

:(
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

آخر یه روزی میرسه که توی بقیع این نوشته میاد.
پروژه ساخت حرم مادر سادات.
نه نه اشتباه گفتم  پروژه انتقال حرم مادر سادات از قلبشان به مدینه
اون وقت مادرمون هم تو مدینه حرم داره هم توی قلبمون
یاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">